HOW TO MAKE A SUCCESSFUL YEAR

27 December 2015

Cześć kochani! Święta są już praktycznie za nami, z czego szczerze mówiąc się cieszę, bo wkońcu mam za sobą tzw. świątęczną bieganinę, która towarzyszy każdemu z nas co roku. Chyba każdy wie co mam tutaj na myśli, jeżdżenie po domach aby razem z bliskimi zasiąść do wigilijnego stołu czy też poszukiwanie prezentów dla rodziny i znajomych. Są to czynności, które sprawiają mi wielką przyjemność, ale nie oszukujmy się, bywa to męczące :)
Zbliża się koniec roku, co wiąże się postanowieniami noworocznymi, które każdy wyznacza. Ja co roku wypisuję sobie na kartce moje cele i postanowienia na kolejny rok, ponieważ bardzo mi to pomaga m.in. w organizacji. Swoich postanowień nie będę tutaj upubliczniać , bo uważam, że takimi rzeczami nie należy się dzielić z innymi. Podobnie jest podczas zdmuchiwania świeczek, kiedy wypowiadamy życzenie urodzinowe robimy to w myślach i nie zdradzamy tego innym, ponieważ się nie spełni! Chcę się jednak z Wami podzielić moimi radami na zbliżający się 2016 rok, aby był on w pełni udany! Pierwszą i najważniejszą będzie to abyście w pełni czerpali radość z każdego dnia i absolutnie nie przejmowali się ludźmi którzy sprawiają, że czujecie się źle. Wiem, że w rzeczywistości może okazać się to trudne, sama mam czasami z tym problem, ale warto nad tym popracować. Wkońcu nie można cały czas chodzić ze sztucznym ''bananem na twarzy''. Kiedyś powiedziano mi pewne mądre słowa, które utkwiły mi w pamięci i którymi staram się kierować z życiu: '' Żyj tak, jakby miało nie być jutra ". Pomagają mi one kiedy naprawdę jest mi ciężko, bo bardzo podnoszą na duchu.
Druga rada, również ważna tak jak poprzednia: spełniajcie swoje marzenia i dążcie to wyznaczonych przez siebie celów. Może brzmi banalnie i przestarzale, ale uwierzcie mi na słowo, bez tego nie da się szczęśliwie żyć. To dzięki spełniaiu marzeń i osiąganiu celów czujemy się szczęśliwi, przy okazji dając nam jeszcze większego kopa do działania.
Kolejna rada powiązana  z wcześniejszą: uwierz we własne możliwości i nigdy się nie poddawaj! Bardzo często spotykamy sie tym problemem zarówno w szkole jak i w pracy. Spowodowane jest to najczęściej nadmiarem obowiązków jakie na Nas nagle spadają, patrzymy na to wszystko i z góry zakładamy, że nie damy sobie z tym rady. Nie należy jednak nie podejmować próby realizacji, bo często okazuje się, że mimo tego jak negatywnie byliśmy do tego nastawieni, jednak nam się udaje i czerpiemy z tego podwójną satysfakcję!
Czwartą i ostatnią będzie to, abyście znali swoją wartość i nie zadawali się z ludźmi którzy nie są warci Waszej uwagi. Ja w tym roku kilka razy się na takich osobach zawiodłam. Często nie otrzymywałam zrozumienia i wsparcia od takich osób, które w danym momencie było mi bardzo potrzebne. Wiadomo, jesteśmy tylko ludźmi i każdy ma też swoje sprawy i problemy, ale utrzymywanie kontaktu z kimś przez długi czas, a potem odrzucenie tej osoby, bo jej się znudziła, wydaje mi się nie w porządku. Chcę tutaj Was w pewnym sensie uchronić przed fałszywymi ludźmi którymi, niestety każdy z Nas się otacza. Znajcie swoją wartość, bez niej ani rusz.
Na zdjęciach pokazane są rzeczy które dostałam w tym roku na święta. I chcę tutaj odrazu podkreślić, że moim celem nie jest chwalenie się, lecz podzielenie się z Wami moją radością, jaka towarzyszyła mi podczas otwierania tych prezentów. Podzielcie się również swoją radością i napiszcie na dole w kometarzu co dostaliście pod choinkę :)


Necklace - Sotho


Brushes - Hakuro

Na koniec chciałabym Was serdecznie zaprosić na niedawno utworzoną stronę na Facebooku gdzie będziecie na bierząco z informacjami :) KLIK

Szczęśliwego nowego roku kochani!

11 comments

  1. Podoba mi się to w jaki sposób to wszystko napisałaś. Mądry i prosty.
    Bardzo dobre rady! Niby tak banalne jak to napisałaś jednakże trudno jest się nimi kierować potem przez następny rok, bo o nich zapominamy. Dobrą zasadą żyjesz i tego się trzymaj! :)

    Mój blog - KLIK!

    ReplyDelete
  2. Przepadam za Twoim blogiem, wydajesz się być bardzo pozytywną i rozważną osobą (tak trzymaj!). Życzę Ci wytrwałości w nowym roku, przede wszystkim przy Twoich postanowieniach, siły i uśmiechu. Popieram koleżankę u góry, faktycznie bardzo trudno jest nam kierować się swoimi postanowieniami, ponieważ zapominamy o nich. Niemniej jednak, człowiek powinien być szczęśliwy i tego także Ci życzę.

    ReplyDelete
  3. Rady które są proste ale bardzo mocne w przekazie .A o tej książce stylu słyszałam dużo pozytywnych opinii i sama się zastanawiam nad kupieniem jej .Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    rasberrrt.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super prezenty, osobiście bardzo bym się z nich ucieszyła ;)

    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Właśnie pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i pierwszy raz przeczytałam Twój wpis. Bardzo spodobało mi się to jak piszesz i przekazujesz innym swoje myśli :D
    Zapraszam też do mnie :* http://opowiesciprzykubkuherbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mnie tez ulzylo lekko po zakonczeniu swiat, atmosfera cudowna, ale jednak meczaca!

    ReplyDelete
  7. Świetne rzeczy :)


    Zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    ReplyDelete
  8. Ta pierwsza książka jest na mojej wish liście :D Ooo i pędzle z Hakuro :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    ReplyDelete
  10. Powiem szczerze, że od dawna szukałam jakieś fajnego bloga pisaną przez normalną dziewczynę, która ma jakieś plany, marzenia i cele.
    Przeczytałam cały wpis i totalnie się z Tobą zgadzam. Sama w tym roku rozpisałam sobie swoje cele i zaczynam całkiem nowe życie. Nasze zapisane marzenie staje się celem i warto o tym pamiętać.
    Wygląd bloga jest delikatny i prześliczny, dlatego z ogromną chęcią zostawiam obserwację. Oby więcej takoch ludzi! Będzie to chyba mój ulubiony blog i już zabieram się za czytanie innych wpisów.
    Żeby Ci się chciało w Nowym Roku! :*

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Właśnie czytam książkę Garance Dore i jak na razie jest świetna! Miłego czytania.:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD