BEGLOSSY FEBRUARY

20 February 2016


Hej wszystkim! Czytając tytuł dzisiejszego posta, możecie się już domyślać czego będzie on dotyczył. Ostatni post z pudełeczkiem beGlossy bardzo się Wam spodobał, więc postanowiłam kontunuować tego typu wpisy. Lutowa edycja różni się troszeczkę od styczniowej, ponieważ jest ona typowo walentynkowa, z wielkim serduszkiem na pokrywce.


ORGANIQUE Balsam do ciała z masłem shea
Otwierając pudełeczko nie dało się nie poczuć cudownego zapachu jaki się wydobywał z tego cudeńka. Połączenie truskawki i guawy dało niesamowity efekt, który można czuć przez długi czas na skórze. Balsam do ciała to coś czego brakowało w mojej szufladzie i cieszę się, że taki produkt znalazł się w lutowej edycji.


CLARENA BB cream
Na codzień nie mam styczności z kremami bb, ponieważ używam ich tylko latem, kiedy staram się unikać cięższych kremów i podkładów. Ciekawość tego produktu jednak zwyciężyła i wypróbowałam go. Krem ma bardzo lekką konsystencję i ładny zapach, co jest rzadkością przy takiego typu kosmetykach.


NICKA K NEW YORK Airbrush fx blending sponge
Do rozprowadzania podkładu zazwyczaj używam pędzla, natomiast gąbeczki praktycznie wogóle, dlatego ta od Nicki K New York poleży sobie w szufladzie i poczeka na swoją kolej. Mam jednak co do niej duże oczekiwania i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.


BIODERMA Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic
Kolejnym produktem do ciała który pozwoli mi lepiej zadbać o moją skórę jest olejek z Biodermy. Nie miałam okazji jeszcze go wypróbować, ale czytając opinie konsumentek które go przetestowały, sądzę, że będę z niego zadowolona.


SYOSS Maseczka z kompleksem ceramidowym przeciw łamaniu się włosów
W porzedniej edycji pudełeczka była odżywka, a w tej jest maska do włosów. Jestem zdania, że produkty z tej drugiej kategorii są o wiele bardziej skuteczniejsze, ponieważ głębiej wnikają w strukturę włosa i są bardziej skuteczne niż odżywki. Do stylizacji włosów często używam prostownicy, która sprawia, że moje włosy są bardziej podatne na łamliowość, dlatego ta maska była strzałem w dziesiątkę.

Tutaj możecie zamówić swoje pudełeczko - KLIK

9 comments

  1. Świetne pudełeczko, bardzo ciekawa zawartość..tylko pozazdrościć :P

    Mój blog~KLIK

    ReplyDelete
  2. To pudełeczko wyjątkowo przypadło mi do gustu!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  3. Ja miałam ten balsam z Organique tylko inny zapach i w sumie za bardzo nie przypadł mi do gustu. Dla mnie jest za gęsty, wolę kremy o konsystencji musu.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  4. Ale świetne pudełeczko Ci się trafiło :D OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    ReplyDelete
  5. Ciekawe produkty, bardzo fajne pudełeczko :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. zdecydowanie musze zacząć prenumerować
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne produkty ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  8. Kocham pudełeczka BeGlossy, a w tym wydaniu kosmetyki były cudne :)
    PS - Zagłosowałabyś na mnie na castingu DDOB? http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    ReplyDelete
  9. Świetne kosmetyki :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD