JANUARY FAVORITES

07 February 2016

Po mojej dłuższej nieobecności na blogu, spowodowanej wyjazdem w góry, wracam do Was z ulubieńcami miesiąca. W styczniu miałam okazję przetestować kilka kosmetyków, zarówno tych z pudełeczka BeGlossy, jak i tych zakupionych przeze mnie w drogerii. Dzisiaj podzielę się z Wami trzema produktami, które w minionym miesiącu zawładnęły moją kosmetyczką.
Jakiś czas temu stałam się miłośniczką różnych szminek, pomadek i kredek do ust, czego efektem jest już całkiem spora kolekcja tego typu kosmetyków w mojej toaletce. Tym razem zdecydowałam się na zakup dwóch matowych kredek z Golden Rose, o których wcześniej sporo czytałam i słyszałam pozytywnych opinii. Produkty z linii Matte Lipstick Crayon cieszą się wielką popularnością, którą zawdzięczają głównie dzięki swojej dużej pigmentacji oraz miękkości, jaką pozostawiają na ustach.
Będąc cały czas w tematyce makijażu przejdźmy teraz do maskowania niedoskonałości na twarzy. W jego codziennym wykonywaniu nie może zabraknąć korektora o dużym kryciu, którym zamaskowałabym zarówno zaczerwienienia, jak i sińce pod oczami. W wykonaniu tego zadania pomaga mi korektor z firmy Catrice, który tak jak matowe kredki Golden Rose, cieszy się wielką popularnością. Kosmetyk dostępny jest w dwóch wersjach, płynnej i kremowej.
Ostatnim ulubieńcem jest krem Naobay, który mieliście już okazję zobaczyć na moim blogu w poście z pudełeczkiem BeGlossy. O tym kosmetyku nie będę się więcej rozpisywać, bo pisałam o nim poprzednim razem, ale powiem tylko, że sprawdza się świetnie i jest on częścią mojej zarówno porannej, jak i nocnej rutyny.



3 comments

  1. nie mogę jakoś się zdecydować na zakup Golden Rose, ale kurcze ponoć są takie dobre. Zdecydowanie kolorki mają przepiękne!
    zapraszam do siebie na nowy post: www.fflare.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupiłam jedną i jakoś tak poleciało, że obecnie mam w kolekcji 3 + szminka :)

      Delete
  2. Zastanawiam się nad nimi, ale sam nie wiem. :/
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD