APRIL FAVORITES

Cześć wszystkim! Jak można się domyślić po tytule dzisiejszego posta, będzie on dotyczył ulubieńców miesiąca. Przez długi czas nie pojawiały się takie notki, ponieważ nie chciałam pisać o czymś co by miało stwarzać wrażenie pisania ''bo muszę''. Postanowiłam, że takie posty będą się pojawiać tylko wtedy, kiedy naprawdę mi się coś spodoba i będe chciała się tym z Wami podzielić.

W minionym miesiącu zaopatrzyłam moją szafę o parę nowych ubrań. Jedną z nich jest, każdemu już pewnie znana, kurtka typu bomber ze Stradivariusa. Nie było dnia kiedy bym jej nie założyła, bo sprawdza się równie dobrze jak wygląda.

Jeśli chodzi o kosmetyki to moim największym ulubieńcem stał się krem do rąk z Evree który bardzo dobrze nawilża i chroni skórę dłoni przed jej wysychaniem.

Kolejnymi i ostatnimi już produktami są lakier do paznokci z Miss Sporty w kolorze 031 oraz rozświetlacz z Wibo Diamond Illuminator. Lakier wygląda bardzo naturalnie i bardzo długo utrzymuje się na płytce paznokcia, a rozświetlacz swoimi drobnymi, złotymi drobinkami w delikatny sposób nadaje cerze blasku.

14 comments

  1. Dopiero dzisiaj odkryłam Twojego bloga, jest świetny! <3

    ReplyDelete
  2. Śliczna bomberka! Zegarek także mnie urzekł.

    Mój blog

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 08, 2016

    Mega bomberka!:)

    ReplyDelete
  4. *Piękne zdjęcia* ;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Genialny blog ;)
    http://mannequiin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bomberka ze stradivariusa tak mi się marzyła, dopóki praktycznie każdy w niej nie zaczął chodzić. Jest piękna, ale chyba już bym jej nie kupiła. Świetni ulubieńcy!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bomberka piękna! Świetne rzeczy <3


    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się bomber jacket oraz lakier <3

    CLICK <-- GIVEAWAY $50

    ReplyDelete
  9. Ładny kolor bomberki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też chciałam kupić taką kurtkę, ale nie mogłam się zdecydować co do koloru :D
    Mam taki sam rozświetlacz i jest bardzo fajny!;)
    Mój blog:)

    ReplyDelete
  11. Jaka cudna bomberka!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

Instagram @wiktorialorenz

© Victoria Madeleine. Design by Fearne.