NEW START

27 August 2015

Cześć wszystkim! Nazywam się Wiktoria i obecnie jestem w trzeciej klasie gimnazjum z profilem włoskim. Interesuję się modą,urodą,a ostatnio również zdrowym trybem życia.
Od razu chciałabym wyjaśnić skąd wzięła się nazwa mojego bloga, o tuż są to moje dwa pierwsze imiona Wiktoria Magdalena tyle,że w języku angielskim (Victoria Madeleine). Jeśli chodzi o tematykę bloga, będą tu zamieszczane posty związane z modą i urodą,ale nie zabraknie również wpisów z mojego życia codziennego. Na blogu nie zabraknie zdjęć,a posty będą dodawane w miarę możliwości jak najczęściej.
Ja narazie się z Wami żegnam,a niżej wstawiam kilka zdjęć z mojego instagrama na którego w wolnej chwili możecie zajrzeć.

Post a Comment

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD