JULY FAVORITES

25 July 2016

Cześć kochani! Jak spędzacie wakacje? Mam nadzieję, że nie siedzicie w domu i robicie coś pożytecznego! Wakacje to idelany czas aby zacząć robić coś, na co w roku szkolnym nie mieliśmy czasu. Zwiedzać, poznawać nowych ludzi, odkryć nowe hobby, bo kto wie może to co zaczniesz robić teraz, będziesz chciał robić przez następny rok, a nawet lata? W najbliższym czasie mam zaplanowany wyjazd do Hiszpanii, skąd będziecie mogli zobaczyć fotorelacje na blogu, ale również na moich portalach społecznościowych. Tutaj odsyłam Was na mojego Instagrama ( @wiktorialorenz ) i Snapchata ( victoriaellie ).
Rzeczy które mam Wam dzisiaj do pokazania, są moimi ulubieńcami z tego miesiąca i pewnie pozostaną również podczas podróży.



Dużo czasu zajęło mi znalezienie tej idealnej małej torebki, którą mogłabym wszędzie ze sobą zabrać i która do wszystkiego by pasowała. Torebka może za wiele nie mieści, ale jak dla mnie jest w sam raz.


Ostatnio bardzo popularne, czyli matowe pomadki do ust. Niestety nie pochwalę się tutaj z Wami produktami od Kylie Cosmetics, ponieważ najzwyczajniej w świecie szkoda mi na nie pieniędzy. Mam za to ich zamienniki z Golden Rose, które są równie dobre jak te wyżej wspomniane.


Książkę '' Love x Style x Life '' mogliście już zobaczyć w jednym z moich grudniowych wpisów na blogu. Mimo tego, że dostałam ją w zeszłym roku, to dopiero teraz zebrałam się na jej przeczytanie i mogę ją Wam szczerze polecić. Książka zawiera wiele cennych porad, które przydadzą się każdej dziewczynie.
Osłabione włosy, to problem który towarzyszy mi już od kilku dobrych lat. Nieustannie szukam nowych lepszych odżywek, które byłyby w stanie poradzić sobie z moimi niesfornymi włosami. Nigdy nie miałam styczności z produktami z firmy L'biotica, ale po przetestowaniu jednej z wielu dostępnych odżywek tej firmy, z pewnością wypróbuję kolejne.


Ostatnia rzecz z moich lipcowych ulubieńców, czyli paletka Too Faced Chocolate Bar. Zawsze było mi szkoda wydać, tyle pieniędzy na jakąś paletkę cieni, tym bardziej, że wcześniej rzadko malowałam powieki. Jednak odkąd mam w posiadaniu moją tabliczkę czekolady, nie mogę się bez niej obyć i używam jej przy każdym makijażu.


Buziaki, Wiktoria

15 comments

  1. AnonymousJuly 25, 2016

    Super:)

    ReplyDelete
  2. Fajni ulubieńcy :) Torebka z mango jest bardzo ładna, a na czekoladową paletkę z tf czaję się od dawna, ale też szkoda mi jest wydać prawie 200 zł.
    Bardzo ladne zdjęcia.
    zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjecia! :) juz jestem zakochana w Twoim blogu <3
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jestem strasznie ciekawa tej paletki i chyba zaoszczędzę jakieś pieniądze i sobie ją sprawię. Torebka wpada totalnie w mój gust- klasyczna i pasuje do wszystkiego! Jeśli chodzi o płynne pomadki z Golden Rose to bardzo chcę je wypróbować ;)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. AnonymousJuly 26, 2016

    Nigdy nie byłam przekonana do wprowadzenia na blogu serii ulubieńców, jednak ty mnie strasznie do tego przekonałaś! Cudowna torebka i kolorki pomadek z GR. Coraz bliżej mi do ich kupna :D
    www.zofiakuca.online

    ReplyDelete
  6. Muszę zaopatrzyć się w takie matowe pomadki! Te mają cudowny kolor! Tego szukałam <3 Ta książka wydaje się świetna! A ta paletka... prezentuje się smakowicie :D
    Zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii <3 *,*

    Buziaki! ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  7. Jestem ciekawa tych matowych pomadek, szukam też jakichś zamienników od Kylie. Co do książki, wiem że nie powinno się oceniać po okładce, ale jest tak śliczna, że mnie zaciekawiła!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  8. O jaaa, ale piękne zdjęcia! :) Pierwszy raz tu jestem i pierwsza myśl: wow!

    TEYZZ BLOG

    ReplyDelete
  9. AnonymousJuly 28, 2016

    Ciekawi mnie ta książka! Wydaje się być mega! :D
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetna jest ta paletka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  11. idealni ulubieńcy
    zapraszam :) xycjpc.blogspot.com
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  12. To prawda. Znaleźć idealną torebkę jest bardzo trudno. Ale jest świetna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawi ulubieńcy! <3
    Torebka bardzo mi się spodobała, ma w sobie ten urok.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD