BACK TO SCHOOL #2 SCHOOL SUPPLIES HAUL

01 September 2015

Hej kochani! Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za 300 wyświetleń w ciągu nie całego tygodnia. Szczerze to nie spodziewałam się,że ktoś w ogóle będzie na niego wchodził,więc było to miłym zaskoczeniem. Jak na razie to prowadzenie bloga całkiem nieźle mi idzie,staram się dodawać posty regularnie,zainteresowanie moim blogiem jakieś jest,więc swój mały sukces już osiągnęłam :) Przejdźmy teraz do tematu o którym ma być dzisiejszy post. Jest to już druga notka z serii #BackToSchool i planuję jeszcze taką jedną. Poprzedni post był wstępem do tej serii,natomiast dzisiejszy będzie małym haulem z rzeczami do szkoły.

Empik / Tesco
Teczka harmonijkowa / Empik



Plecak / Mi Pac



Brelok / New Look

Tesco / H&M        Piórnik / Carto Store
Rozpoczęcie roku szkolnego za nami,a ja już tęsknie za wakacjami. A jakie są Wasze odczucia? Cieszycie się z powrotu do szkoły? Napiszcie mi na dole w komentarzu :)

3 comments

  1. Bardzo fajny post :) Masz świetne zeszyty ^^ no i ten brelok.. taki puszysty ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Zakreślacze i kolorowe samoprzylepne karteczki, uwielbiam to :) Takie teczki też, bardzo przydatne zwłaszcza na studiach kiedy posiada się mnóstwo kserówek i luźnych kartek z zajęć.
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD