BACK TO SCHOOL #3 OUTFIT IDEAS

06 September 2015

Hej wszystkim! Jak Wam minął pierwszy tydzień szkoły? Mam nadzieję,że nauczyciele nie zasypali Was od razu zadaniami i kartkówkami tak jak mnie. Zapowiedziane mam już dwie,a co z resztą? Nie wiem i chyba nie chcę wiedzieć. Jak sobie pomyślę,że do najbliższej dłuższej przerwy od nauki zostało jakieś cztery miesiące to mam ochotę zamknąć się w pokoju i z niego nie wychodzić. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycjami trzech outfitów na pierwsze dni szkoły. Wiem,że są one już praktycznie za nami,ale póki jest jeszcze w miarę ciepło to możecie je wypróbować :)
Dzisiejszy post jest ostatnim z serii #BackToSchool. Napiszcie mi na dole w komentarzu czy podobają Wam się takie serie i czy w przyszłości chcielibyście takich więcej :)
Biała bluzka crop top // Esmara
Spodnie boyfriend // Pull&Bear

Biała bluzka w czarne paski // Zara
Spodnie boyfriend // Pull&Bear
Czarna bluzka crop top // Esmara
Spodnie boyfriend // Pull&Bear

1 comment

  1. Swietne stylizacje do szkoly! <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD