A YEAR PASSED

16 September 2016

Cześć kochani! Jak Wam minęły pierwsze tygodnie szkoły? Ja już zdąrzyłam zatęsknić za wakacjami, które mogę zaliczyć do jednych z najlepszych. Czas leci nieubłaganie szybko i nim się obejrzałam, już musiałam wrócić do szkoły, a raczej zacząć wszystko od początku. W tym roku rozpoczęłam naukę w liceum, które już daje mi pierwsze sygnały, że nie będzie łatwo. Zaczął się nowy rozdział w moim życiu o nazwie '' szkoła średnia '', który mam nadzieję będzie jeszcze lepszy niż poprzedni.



Minął rok, okrągły rok, okrągłe 365 dni, a teraz nawet więcej, od założenia bloga, od pojawienia się na nim pierwszego wpisu. Jak zdąrzyłam wspomnieć na początku, czas leci bardzo szybko i tak samo było i w tym przypadku. Przez ten rok czasu dużo się nauczyłam, ale wiele rzeczy jeszcze muszę się douczyć. Pomału, małymi krokami dąrze do perfekcji, do tego abym była w 100% zadowolona z tego co robię. Jak na razie muszę popracować nad systematycznością, bo z tym, jak widać, mam mały problem. Wrzesień jest dla mnie trudnym miesiącem, okresem pełnym zmian, przepełnionym obowiązkami, ale dam radę, muszę. Wam również tego życzę, nie poddawajcie się już na początku, bo stracicie całkowicie motywację do nauki, a szkoda tracić ją już na starcie.





Blouse - Bershka // Jeans - Stradivarius // Shoes - Nike Huarache



30 comments

  1. O kurczę blade, ostatnie zdjęcie jest naprawdę śliczne! Dlaczego mi się tak podoba? :D Pozdrawiam, przypadkowy przechodzień

    ReplyDelete
  2. Jeju te zdjęcia są tak urocze <3

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są rewelacyjne, naprawdę cudownie wyglądasz!

    Karolina

    ReplyDelete
  4. Ja też mam problemy z systematycznością.
    Świetne zdjęcia! :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluję Ci, kochanie rok ♥
    No liceum to już trudna sprawa :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  6. Gratuluję wytrwania roku na blogosferze i życzę Ci kolejnych rocznic. Też zaczęłam naukę w liceum, ale na razie u mnie jest dosyć dobrze - da się nauczyć na wszystko ;) Problemy mogą zacząć się dopiero w drugiej klasie z rozszerzeniami.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOGPozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Gratuluje roku tutaj :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  8. Jesteś piękna. Mega zdjęcia. Gratuluje roku.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zamień "muszę" na "chcę" i zobaczysz, że wszystko będzie prostsze (: a szkoła średnia to najlepszy okres w życiu :D
    Koszula - mój faworyt, jest genialna *.*

    http://tithiel1404.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pierwszy rok, to zawsze coś niesamowitego! Gratuluję Ci i oczywiście życzę coraz więcej wpisów!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    http://amlodzinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Życzę Ci kolejnego roku ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Masz przepiękny uśmiech!Śliczna koszula i makijaż :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  14. To powodzenia w nowej szkole :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładna stylizacja, śliczna jesteś :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja :) Życzę powodzenia na "nowej drodze", początki zawsze są trudne, ale wiem z doświadczenia, że te 3 lata szybko miną. Ja już tęsknie za czasem liceum, ale wszystko ma swój czas w życiu i trzeba go dobrze wykorzystać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  17. ja przyszlam do liceum i jest suuper <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ah, ja też tęsknię za wakacjami. Pierwsze zdjęcie <3!~
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jak zawsze świetny post i zdjęcia!
    Mój blog-klikkk

    ReplyDelete
  20. Gratuluję roku w blogsferze!
    Cudowne zdjęcia ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  21. gratulacje roku spędzonego z blogami ;) ! ja w tym roku rozoczęłam naukę w liceum i też mam mase obowiązków ';) http://thesandie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Masz piękny uśmiech! Gratuluję roku :)

    ankuuls – KLIK!

    ReplyDelete
  23. Jejku! Te zdjęcia są niesamowite *,*

    Buziaki ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  24. Najlepszego dla blooooga! <3
    Oby ten rok również był udany :) Czas niestety leci bardzo szybko - również nim się zorientowałam, minęły 3 lata odkąd poświęciłam dużo czasu na prowadzenie swojego bloga.
    Mój blog-klik!:)

    ReplyDelete
  25. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    ReplyDelete
  26. Gratuluję roku na blogu i życzę dalszych sukcesów! Pierwsze zdjęcie jest naprawdę cudowne! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  27. U mnie również zbliża się rocznica :)
    Bardzo ładne zdjęcia, masz fajną urodę!
    Powodzenia i życzę więcej owocnych lat z blogiem.
    Zapraszam tu
    i tu;)

    ReplyDelete
  28. No przecudowne zdjecia, ma pani wyjątkowo sliczna urodę, pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD