SIX FEET UNDER

28 December 2016

Koniec roku do idealny czas na wszelkiego rodzaju podsumowania. Czas refleksji i analizy tego co udało, a co nie udało nam się zrobić w 2016 roku. Wśród jakich ludzi czuliśmy się dobrze, a z jakimi powinniśmy ograniczyć kontakty. Ten rok pozwolił mi doświadczyć różnych nowych rzeczy, poznać wielu nowych,wspaniałych ludzi oraz zwiedzić miejsca w których wcześniej nie miałam okazji być.


Mimo tych miłych wspomnień w pamięci zostały również te mniej przyjemne. W życiu popełniamy wiele błędów, ale ważne jest to aby z każdej sytuacji umieć wyciągnąć cenną lekcję, której treść będzie mogła służyć nam w przyszłości. Cały czas uczę się czegoś nowego nie tylko w szkole, ale również w życiu. Ten rok nauczył mnie jak radzić sobie z obecnie popularną fałszywością wśród ludzi oraz tego aby nie być tak łatwo wierną jak było to do tej pory. Staram się być bardziej ostrożna przy zawiązywaniu nowych znajmości, chcąc najpierw dobrze poznać tą osobę zanim wejdę z nią w głębsze relacje.
Rok 2016 mogę nazwać rokiem spełnionym. Większości z moich postanowień noworocznych zrealizowałam i jestem zadowolona z ich rezultatów. Nie oznacza to jednak, że rezygnuje z postanowień których nie udało mi się spełnić! Mamy zaraz rok 2017, który będzie świetną okazją na sprawdzenie samego siebie, podjęcie jakiś nowych działań, znalezienie nowej pasji czy też poznanie nowych interesujących osób. 

Szampańskiej zabawy oraz Szczęśliwego Nowego Roku kochani!






Coat - Top Secret // Scarf - H&M // T-Shirt - Pull&Bear // Leather jacket - Stradivarius // Jeans - Pull&Bear // Boots - H&M // Bag - Mango // Necklace - Sotho

41 comments

  1. Replies
    1. bardzo mi się podoba Twój styl x
      www.blog017.blogspot.com

      Delete
  2. Dla mnie 2016 też był udanym rokiem - jak wiadomo, zdarzały się przyjemne, ale również bardziej smutne chwile, ale tak jest zawsze. Ja nigdy nie robię sobie noworocznych postanowień, jeśli chcę coś zmienić, zmieniam to od razu, nie czekając na nową datę w kalendarzu ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie 2016 rok był dla mnie szczęśliwym rokiem. Mam nadzieję, że ten będzie równie dobry i Tobie również tego życzę:)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  4. Zeszły rok może nie był idealny ,ale gdyby cokolwiek było idealne to było by nudno ;) Masz bardzo ładnego bloga (szata graficzna, kolory) i dobre zdjęcia. Oby tak dalej :D
    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja jestem tak w połowie zadowolona z tego roku, są rzeczy które chcialabym poprawić ;)
    OnlyDreams

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    ReplyDelete
  7. Ja nie jestem do końca zadowolona z 2016 roku i mam nadzieję, że ten okaże się lepszy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jak dla mnie rok 2016 był niestety jednym wielkim snem. Chyba większosć czasu przespałam.. szkoda gadac
    ślicznie wyglądasz! życze spełnienia tych postanowień, których nie udało ci się dokonać w ubiegłym roku. :)

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  9. mam nadzieje, ze sylwester minal Ci cudownie, wiec pozostalo zyczyc duzo usmiechu, spelnienia marzen i wszystkiego dobrego w 2017! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dla mnie 2016 rok był słaby, ale mam nadzieję, że ten będzie lepszy ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  12. Niestety uczymy się na własnych błędach, sama rozwiązałam znajomości z kilkoma osobami i z perspektywy czasu widzę jakie zmiany nastąpiły. Dobrego Nowego Roku!

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  13. Ja też swoje postanowienia spełniłam i też zaliczam rok do udanych. Piękne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia jak i stylizacja mega *-* Bardzo nam się tutaj podoba obserwujemy :)
    Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja :) Ja rok 2016 nazywam rokiem przemian bo właśnie w tym roku ustaliłem kim chcę być, zrealizowałem to, a teraz pnę się w góre

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jakie cudowne spodnie! rewelacyjnie leżą!! świetna stylizacja;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  17. Prześliczna torebka:) Mega mi się spodobała:*
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dla mnie ten rok nie był zbyt dobry. Strasznie ucierpiało na nim moje zdrowie i mam z nim teraz problemy. Śliczne zdjęcia, Vic ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  19. Dla mnie miniony rok nie był zły, jednak oczekuję, że nowy będzie jeszcze lepszy. Wyglądasz ślicznie, bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Dla mnie rok 2016 był cudowny :) życzę ci wszystkiego dobrego w tym roku! a zdjęcia świetne :)

    PS. Obserwuje i zapraszam do mnie ♥
    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    ReplyDelete
  22. Życzę aby 2017 był dla Ciebie jeszcze lepszy! Super stylizacja. ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  23. Dla mnie 2016 rok ył zwyczajny! Oby ten rok był dla c jeszcze lepszy!

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja nie zaliczam 2016 do najgorszych lat, ale oby 2017 był lepszy :)

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Spóźnionego dobrego 2017!

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mam bardzo podobne buty <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Faja stylizacja, masz piękne brwi <3
    Obserwuję i zapraszam o mnie 13hacks.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jeju te spodnie są cudowne:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  29. Fajne podsumowanie :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Te buty stały się moim must have!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  31. Super buty, mega mi się podobają :)


    Pozdrawiam www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  32. Ale śliczna stylizacja :)
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. 2016 byl najlepszy i ciezko bedzie go przebic!:D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia i bardzo miło spędza się czas na Twoim blogu :)
    Obserwuję i pozdrawiam x

    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jesteś bardzo ładna !! :*
    Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jesteś piękna i elegancka.

    ReplyDelete

Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuje

© VICTORIA MADELEINE. Design by FCD